Subject: FW: Tammiste tee 18 ja 18a detailplaneering
From: "Marje-Ly Rebas" <[email-masked]>
To: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Jan 2025 16:59:16 +0200

Tere, Melika

Palun registreeri planeeringu kooskõlastamise taotlus, 
https://delta.transpordiamet.ee/dhs/n/document/33e4ac4b-8df3-49f3-9779-15fc6a193f12 
järg

From: Merlin Kalle <[email-masked]>
Sent: Wednesday, January 29, 2025 4:34 PM
To: Ülle Tuulik <[email-masked]>
Cc: Marje-Ly Rebas <[email-masked]>
Subject: Tammiste tee 18 ja 18a detailplaneering
Importance: High

Tere

Esitame töö uuesti.

Ülle, palun siis Sinu poolt Transpordiametile ametlikult.

Parimaga

Merlin Kalle

Detailplaneeringute projektijuht- planeerimisekspert

+372 502 5549 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://dge.ee/> OÜ Hendrikson & Ko | Raekoja plats 9 | Tartu 51004
Registrikood 10269950 |  KMKR EE100039285

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.